Nowe rozwiązania w telemedycynie

[REKLAMA]

Obszar e-zdrowia i telemedycyny rozwija się obecnie wyjątkowo szybko. Rozwój technologii i dodatkowo pandemia covid-19 spowodowały, że wielu managerów placówek medycznych zaczęło sięgać po nowe rozwiązania.

E-recepty, e-skierowania i e-zwolnienia lekarskie na dobre zadomowiły się z polskiej służbie zdrowia. Placówki medyczne coraz chętnie poszukują kolejnych rozwiązań, które usprawnią proces leczenia i obsługi pacjenta.

Jednym z najpilniej poszukiwanych rozwiązań są systemy zabezpieczające telefoniczną obsługę pacjenta. Potrzeba podnoszenia standardów pracy rejestracji telefonicznej jest związania z chęcią optymalizacji kosztów i zwiększenia zysków, które za pośrednictwem rejestracji generuje placówka.

Zwiększanie liczby udzielanych świadczeń i zminimalizowanie strat spowodowanych absencją pacjentów – to obecnie główne cele stawiane przed rejestracją. Właścicielom placówek medycznych coraz częściej zależy również na tym, by pacjent czuł się komfortowo i w każdej chwili mógł skorzystać z telefonicznego kontaktu z rejestracją.

Telerejestracja to rozwiązanie, które wspiera te cele i pozwala na szybkie uzyskanie satysfakcjonujących efektów, bez konieczności zwiększania zatrudnienia na poziomie rejestracji.

Medyczna Rejestracja, z myślą o tego typu placówkach, przygotowała rozwiązania, które pozwalają na lepsze zabezpieczenie obszaru telefonicznej obsługi pacjenta.

Dzięki zewnętrznemu wsparciu, placówka zyskuje sprawnie działającą rejestrację, z usług której skorzysta każdy potencjalnie zainteresowany pacjent.

Kto skorzysta na zewnętrznej rejestracji najbardziej?

– prywatne gabinety – dla których cenny jest każdy umówiony pacjent

– przychodnie POZ – w których poranne natężenie połączeń uniemożliwia wykonywanie innych obowiązków

– placówki odnotowujące skargi pacjentów na obsługę rejestracji – w tym przypadku będą to korzyści wizerunkowe

– placówki z wysokim procentem pacjentów nieobecnych podczas wizyty – dla których każde „okienko” to realna strata.

Dodatkowo warto wspomnieć, że telerejestracja zabezpieczy dodatkowe działania takie jak: telefoniczne potwierdzanie wizyt, prowadzenie listy oczekujących pacjentów, niwelowanie luk, monitorowanie płatności.

Czy zatem jest to rozwiązanie które pozwala na rezygnacje z zatrudnienia pracowników? W wielu przypadkach tak. Warto jednak wcześniej skorzystać z konsultacji z doradcą, który po zapoznaniu się z sytuacją placówki, zarekomenduje najlepsze rozwiązania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *