Zdrowie pracownika filarem sukcesu w biznesie

[REKLAMA]

Pracownik to największa wartość firmy. Truizm, ale bez odpowiedniej kadry nie ma co marzyć o powodzeniu w biznesie. W kontekście sukcesu liczą się nie tylko kwalifikacje pracowników, lecz także to, czy pracodawca zwraca uwagę na właściwe środowisko pracy, by w pełni wykorzystać ich potencjał. Zdrowie jest tu szczególnie ważnym czynnikiem.

Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z tego, że zapewnienie pracownikom odpowiedniej opieki zdrowotnej jest sprawą kluczową. Coraz częściej oferty pracy zawierają zapewnienie prywatnej opieki medycznej. Rynek dostrzega tę tendencję, więc rośnie liczba firm, specjalizujących się w oferowaniu prywatnych usług medycznych dla biznesu.

Skorzystanie z prywatnych usług ma wiele zalet. Pierwsza – pracownik unika wielomiesięcznego czekania na konsultację albo badanie. W znacznie krótszym czasie może uzyskać diagnozę, wdrożyć leczenie. Ma to znaczenie z punktu widzenia odpowiedzialności biznesu za pracownika i jego bezpieczeństwo. Z drugiej strony pracodawca ogranicza ryzyko przedłużających się zwolnień chorobowych, co stanowi mierzalną wartość biznesową. Różnorodność zakresów świadczeń oraz form wdrożenia opieki medycznej sprawia, że oferty można bardzo dokładnie dopasować do potrzeb firmy i zatrudnionej załogi.

„Dostarczamy naszym klientom rozwiązania dopasowane do ich potrzeb oraz struktury firmy oraz doradzamy w wyborze placówek medycznych i odpowiedniego zakresu świadczeń” – zapewnia Tomasz Farny, Członek Zarządu Zdrowie w Firmie.

 

Szybkość kontaktu ma ogromne znaczenie. Dlatego zarówno placówki medyczne, jak i firmy oferujące dopasowane do konkretnego biznesu rozwiązania, nie wahają się sięgać po nowoczesne technologie ułatwiające kontakt z klientem. Jak chatboty, a także zdobywający coraz większą popularność widget połączenia zwrotnego ze strony WWW (tzw. call-back).

Call-back, ikonka ze słuchawką telefoniczną, znajdująca się zwykle w dolnej części strony, daje pewność szybkiego kontaktu. Jeśli zainteresowana osoba zostawi numer telefonu, w ciągu maksymalnie 21 sekund zadzwoni jej telefon. W tak łatwy i szybki sposób można skontaktować się ze Zdrowie w Firmie, bo firma doceniła zalety tego narzędzia.

„Zależy nam, aby nasza firma była postrzegana nie tylko jako dostarczająca najlepsze pakiety medyczne dostępne na rynku polskim, lecz również jako nowoczesna i dbająca o to, aby zainteresowani mogli się z nami szybko i łatwo skontaktować, dlatego zdecydowaliśmy się zastosować rozwiązanie firmy Dzinga – relacjonuje Krzysztof Banaszewski, Prezes Zarządu Zdrowie w Firmie.

Otwarcie wielu kanałów komunikacji powoduje, że właścicielom biznesów łatwiej jest kontaktować się z firmami oferującymi najlepsze na rynku pakiety medyczne. Dla firm, korzystających z nowoczesnych narzędzi komunikacji, zysk ze skorzystania, chociażby z call-backa firmy Dzinga, to zarówno większe prawdopodobieństwo pozyskania klienta, jak i nie do przecenienia korzyści wizerunkowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *